Visitors since January 2011

Sejadah Mini


Sejadah Mini Gred A

Saiz 34cm x 34cm : RM4.00 (Minima 100 pcs)

Saiz 34cm x 65cm : RM5.00 (Minima 100pcs)

Thanks to Zaiton, Johor

Terima kasih kepada Siti Zaiton dari Johor atas tempahan 300 pcs tempat tisu satin butang sebagai cenderahati perkahwinan kepada tetamu yang hadir.

Tempat tisu butang pilihan warna siti zaiton; ungu dan hijau. Dengan cetakan nama mempelai pada permukaan tempat tisu.

Thanks to Misnah, Sabah

Terima kasih kepada Misnah dari Sabah atas tempahan 400pcs magnet kupu2.

Thanks to Fauziah, Brunei

Terima kasih kepada Fauziah dari Brunei atas tempahan 200 pcs tasbih batu 33 sebagai cenderahati perkahwinan kepada tetamu yang hadir.

Semoga cenderahati perkahwinan yang bermanfaat ini dapat menambahkan lagi saham pahala bagi yang memberi.

Tasbih batu 33, dengan pelbagai warna dan PERCUMA kotak pvc & riben.

Kotak Tisu Tikar

200 - 399 pcs : RM 1.90
400 - 999 pcs : RM 1.80
1000 pcs ke atas : RM 1.70

Optional
Cetak nama : RM0.35
Riben : RM 0.45


Saiz : 10cm x 8cm x 4cm

Kotak Tisu Daun

200 - 399 pcs : RM 1.90
400 - 999 pcs : RM 1.80
1000 pcs ke atas : RM 1.70

Optional
Cetak nama : RM0.35
Riben : RM 0.45

I

Saiz : 10cm x 8cm x 4cm

Kotak Tisu mengkuang

200 - 399 pcs : RM 1.90
400 - 999 pcs : RM 1.80
1000 pcs ke atas : RM 1.70

Optional
Cetak nama : RM0.35
Riben : RM 0.45

Saiz : 10 cm x 8 cm x 4 cm

Thanks to Mariah, Kedah

Terima kasih Mariah atas tempahan 200pcs Tasbih Mutiara.

Semoga majlis lancar dan diberkati Allah.

Thanks to Suratini, Brunei

Terima kasih Suratini atas tempahan 200 tasbih batu 33 dan 200 mathurat.

Semoga majlis lancar dan diberkati Allah.

Thanks tp Syuhaidah, KL

Terima kasih Syuhaidah atas tempahan 500pcs tempat tisu satin bunga matahari, kosong tanpa cetak.

Semoga majlis lancar dan diberkati Allah.

Followers

Testimonials

Salam.sis..brg sy dh smpai smlm.trma ksih ye sis...sy ske sgt
-Azlinda Hanin-
.............................................................................................................
salam cik anis,
cepit kuku dah sampai di rumah kampung, saya tak dapat nak tengok lagi tapi mak ckp cantik... thank you very much... nice doing business with u... :)
-Diana-
.............................................................................................................
hai sis..barang da smpai semalam.....cntik sgt...sy suka..sy suka...*:) happy..sy sgt2 bepuas hati2...cntik sgt,...pape pon thanks sgt ye...sy seronok berurusan dngn syarikat ni....(brng cepat smpat...selamat n cntik)..bye...
-Nor Zurina-
...............................................................................................................
salam..barang dah selamat smpai..cantik,sweet n cute..tenkiu byk2 reemdoorgift..:)
-Nur Farhamna-
...............................................................................................................
Assalamualaikum..
Pada 16/03/2013 (sabtu) saya telah mengambil brg2 yg saya order. Saya sgt2 berpuas hati. Terima kasih.. Semoga perniagaan Reem Doorgift terus maju.
Yang benar
Siti Hamidah bt Selamat

...........................................................................................................
wasalam...trima kasih utk pihak REEM DOORGIFT kerana brg sy telah slmt sampai..tima kasih byk2..cantik sgt2..:)
-Nadia Faziehah-
..............................................................................................................
assalammualaikum....

barang dah smpai pagi tadi....cantik!!!!!!.... sy mmg berpuas hati sgt2....terima kasih Reem Doorgift... :D
-Jammiah-
.................................................................................................................
Salam..Alhamdulillah barang dah sampai petang semalam,sy amat berpuas hati dgn barang tersebut dan kerjasama dari pihak Cik Anis..terima kasih jua diatas doa selamat,kami doakan bisnes yg dijalankan semakin maju dan sentiasa diberkati Allah Taala,insyaAllah..mohon jua ampun dan maaf..tq :)
-Einul Zahra-
.............................................................................................................
salam, sy telah mengambil item yg ditempah. amat berpuas hati. terima kasih ya.
-Rehan-
.......................................................................................................
Hi miss... i already received the parcel on tuesday Jan, 29..... Thank you very much!!!! i like it...^_^
.......................................................................................................
assalammualaikum..saya sudah menerima mini al-mathurat yang ditempah.. terima kasih saya ucapkan kepda pihak anda.. insyaAllah akan saya suggest perkhidmatan anda kepada kawan2, moga transaksi kita tidak akan berhenti smpai di sini sahaja.. insyaAllah.. sekali lagi, terima kasih..
-Fatihah-
.......................................................................................................
Salam..barang dh smpai..cantik n cute..thanx u..
-Nur Farhamnah-
.......................................................................................................
Aslmualaikum cik, saya nk bgthu, alhamdulillah sy sgt bpuas aty dgn brg yg dtmph. dn brg tlh pun smp pkul 1 td. sy nak tny msh leh ke lg sy tmbh tmphn?
-Rahimah-
.......................................................................................................
Salam, saya sudah terima buku doa itu hari Khamis yang lepas, saya sangat suka, saya beli ya. terima kasih.
-Marlyn Omar -
.......................................................................................................
Salam, nak inform saya dah dapat parcel. Love it !!, terima kasih ya.
-Nadia Nordin-
.......................................................................................................
Askum, Parcel dah sampai. Thank You Much. Sangat Puas Hati =)
-NorSalia-
.......................................................................................................
Same2 puas ati sgt
-Indamalisa-
.......................................................................................................
Salam....sy dh trima brg.. saya beli..
-Siti Mazni -
.......................................................................................................
terima kasih...sy dah dapat brg tempahan saya...cukup puas hati..trime kasih byk2
-Hafizah
.......................................................................................................
Sy beli..thanks sis, brg dh smpi..cntik sgt2..:)
-Norasma Ahmad
.......................................................................................................
Sy suka brg sy,,cantik sikat cermin tu,..kreatif..nt sy war2kn pd kwn2 len yg nk kawen psl reemdoorgift
-Ann Mael-
.......................................................................................................
Salam...brg sy order dah selamat sy terima ptg td...
-Baizura-
.......................................................................................................
Salam Cik Hada, brg2 sy slamat smpai da pun ke tgn tunang sy..xsbr nk tgk tempahan sy 2..pe pun tq so much siapkan order sy..
-Amirak Norafiza-
.......................................................................................................
Salam akk, mathurat dah dapat. terima kasih.
-Qurratuaini-
.......................................................................................................
assalamualaikum wbt...
saya dah dpt mini ma'thurat semalam...
sy ske sgt2...
trima ksh.
-Khairul Bariyyah-
.......................................................................................................
Salam.Kalendar dh sampai.Sgt cantik,suka sangat.Sy beli ye.tqvm.
-Syazwani Sabari-
.......................................................................................................
Barang dh smpi..sy berpuas ati sgt..cute sgt2 keychain 2
anyway thanks yer..TQVM
-Fazliah-

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More